سیاه

نمی دانم چه رابطه ای ست
بین نبودنت با رنگ ها ... !
دلتنگ تو که می شوم  ،  زندگی ام سیاه می شود !

لبخند گرم

شهـــامــت مــی خواهــد
" ســـــرد بــاشــی "  و  " گــرم لبخنــد بزنـــی " ...!

فروغ فرخزاد


آرزوی افتادن

هیچوقت آرزوی "افتادن" چیزی را نداشته ام ،
 حالا برای اولین بار میخواهم : 
"لطفا بیفت" ، ای زیباترین اتفاق زندگی من !


پروانگی

همه آرام گرفتند و شب از نیمه گذشت ،

آنچه درخواب نرفت چشم من و فکر تو بود ...

کم توقع

امشب کم توقع شده ام ،

آرزویم کوچک و کم حرف است ،

هیچ نمیخواهم جز "تو" ...

دیگر تحمل دوری از تو را ندارم

دیگر تحمل دوری از تو را ندارم

 

نمی دانی که چقدر

دلم برایت تنگ شده است

 

تک تک روزها را

پشت سر می گذارم

 

کارهایم را  به انجام می رسانم

آن گاه که باید لبخند می زنم

حتی گاه قهقهه میزنم

ولی قلبا تنهای تنها هستم

 

هر دقیقه یک ساعت

وهر ساعت یک روز طول می کشد

 

آنچه مرا در گذراندن این دوران یاری می کند

فکر به توست

و دانستن این که

به زودی در کنار تو خواهم بود

 

 

                                         منبع:کتاب سرخ به رنگ عشق

 

رسوب

تو می روی و من
                رسوب می شوم ...
                                  ته مانده ای که
                                                       دور باید ریخت ...!!


دنیای آدم برفی

دنیای آدم برفی دنیای ساده ایست
اگر برف بیاید هست
اگر برف نیاید نیست
مثل دنیای من
اگر تو باشی هستم
اگر نباشی .....!


تو چه می دانی !

تو چه می دانی  !

از حال وروز کسی که ، دیگر هیچ نگاهی دلش را نمی لرزاند

وقتی که دیگر ....

وقتی که دیگر نبود من به بودنش  نیازمند شدم ،


وقتی که دیگر رفت  من به انتظارش نشستم ،


وقتی که دیگر نمی توانست مرا دوست بدارد من اورا دوست داشتم ،


وقتی که او تمام کرد من شروع کردم ،


وقتی  که او تمام شد من آغاز شدم .


وچه سخت است است تنها متولد شدن


مثل تنها زندگی کردن است


  مثل تنها مردن...



دکتر علی شریعتی

ای تروریست ترین عشق زمین ...

ای تروریست ترین عشق زمین


هیچکس


هنوز...


نتوانسته است...


خنثی کند...


بغضی راکه درگلویم کاشتی


تنهایی من

قانون تو تنهایی من است و تنهایی من قانون عشق
عشق ارمغان دلدادگیست و این سرنوشت سادگیست.
چه قانون عجیبی! چه ارمغان نجیبی و چه سرنوشت تلخ و غریبی!
که هر بار ستاره های زندگیت را با دستهای خود راهی آسمان پر ستاره کنی 
و خود در تنهایی و سکوت با چشمهای خیس از غرور پیوند ستاره ها را به نظاره نشینی
و خاموش و بی صدا به شادی ستاره های از تو گشته جدا دل خوش کنی
و باز هم تو بمانی و تنهایی و دوری

تنهایی

ﺩﺭ ﻧــﺎﻧــﻮﺍﯾـــﯽ ﻫــﻢ ﺻـــﻒ"ﯾــﮏ ﺩﺍﻧـــﻪ ﺍی"هـــا ﺟــﺪﺍﺳـــــﺖ . . .

ﺍﺯ ﺟــﺬﺍﻡ ﻫــﻢ ﺑــﺪﺗــﺮ ﺍﺳــﺖ "ﺗﻨﻬﺎﯾـــــــــﯽ

مردن

مگر چند بار به دنیا آمده ایم


که این‌همه می‌میریم؟ !!

میروم به کجا

می روم...به کجا؟


نمی دانم ....حس بدی ست... بی مقصدی!

کاش نه باران بند می آمد... نه خیابان به انتها می رسید....

دلم تنگ است...

دلم تنگ است اما هنوز تو در آن جا می شوی ، چقدر ابعاد بودنت عجیب است

تلخ ترین حرف

تلخ ترین حرف : دوستت دارم اما ... ،شیرین ترین حرف : ... اما دوستت دارم

خوشبختی

معنای خوشبختی این است که دردنیاکسی هست که بی اعتنا به نتیجه،دوستت دارد

آمـار

بـه آمـار مـشـکـوکـم …


جـمـعـیـت دنـیـای مـن


سه نـفـر اسـت . . .

جدی ترین شوخی عمرم

روز اول شوخی شوخی جدی شد

شوخی ترین جدی عمرم دوست داشتن تو بود

جدی ترین شوخی عمرم از دست دادن تو