جملاتی که وجدان را بیدار خواهد کرد‎

پس از آفرینش آدم ،خدا گفت به او :
نازنینم آدم .…
با تو رازی دارم ..!
اندکی پیشترآی ..
آدم آرام و نجیب ، آمد پیش ...
زیر چشمی به خدا می نگریست ...
محو لبخند غم آلود خدا ...
دلش انگار گریست .
نازنینم آدم ، ) قطره ای اشک ز چشمان خداوند چکید (
یاد من باش … که بس تنهایم ...
بغض آدم ترکید ...
گونه هایش لرزید ،
به خدا گفت :
من به اندازه ی .…
من به اندازه ی گلهای بهشت ..… نه …
به اندازه عرش ... نه .… نه
من به اندازه ی تنهاییت ، ای هستی من
دوستدارت هستم ...
آدم ، کوله اش را بر داشت
خسته و سخت قدم بر می داشت …
راهی ظلمت پر شور زمین .
زیر لبهای خدا باز شنید …
نازنینم آدم …
نه به اندازه ی تنهایی من …
نه به اندازه ی عرش…
نه به اندازه ی گلهای بهشت ...
که به اندازه یک دانه گندم ،
تو فقط یادم باش ،
نازنینم آدم…
نبری از یادم .…

نظرات 3 + ارسال نظر
سایه شنبه 27 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 09:41 ق.ظ http://sfrrfs.blogfa.com

عالی بود لااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااایک

مررررررررررررررررررسییییییییییییییییییی

edo پنج‌شنبه 2 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 11:26 ب.ظ

قشنگ بود

مممممممممنننننننننننننننننننووووووووووووووووووننننننننننننننن

edo پنج‌شنبه 2 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 11:27 ب.ظ

قشنگ بود

ممنووووووووووون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد