قالب پرشین بلاگ


Pic & Poem
شعر و تصویر

همراهان ارجمند 

سلام

وبلاگ شعرها و تصویرها که با مدیریت جمعی برخی از اهالی وبلاگ نویس، در حوالی تیر ماه سال ۹۰ ایجاد شد. در این مدت با حضور دوستان خوش ذوق و خوش قریحه ای اشنا شدیم و بصورت دوستانه، افتخار همکاری با ایشان نصیبمان شد، فراز ها و نشیب های بلاگفا در این مدت خللی بر فعال بودن این وبلاگ نداشت و همکاران این وبلاگ با فعالیت مستمر خود گوشه ای از بار تولید محتوای فرهنگی وبلاگستان را بدوش کشیدند.

علی ایحال طی نظر مدیران وبلاگ تا اطلاع ثانوی پست جدیدی در این وبلاگ به روز نمیشود ..

در حال حاضر در حال طراحی سایت و مقدمات ایجاد وب سایتی به همین منظور میباشیم و در اینده نزدیک با شیوه ایی جدید مهمانتان خواهیم بود.

در ضمن گزیده مطالب این وبلاگ در حال به روز رسانی در کانال تلگرامی زیر میباشد، و البته پست های جدید نیز در آنجا هست که بعدتر به سایت/وبلاگ منتقل خواهد شد،‌ ان شاءالله. خوشحال خواهیم شد در این کانال همراهمان باشید.

https://telegram.me/beytnegar

صفحه اینستاگرام هم قابل دسترس می باشد:

https://www.instagram.com/beytnegar

با تشکر از همراهیتان....

 

ت.ن ۱: تاریخ نگارش اولیه این پست ۹۴/۱۲/۲۴ بود که به روز شد. برای آنکه خبر بدهیم ان شاءالله به زودی و با کمک دوستان اینجا را هم دوباره فعال میکنیم تا بیش از این شرمنده شما دوستان و همراهآن اینجا نشویم. ممنون از لطف و همراهی تان.

ت.ن ۲: شاید اضافه شدن این توضیح بد نباشد که متأسفانه سرویس بلاگفا تلاشی برای بهبود و ارائه سرویس بهتر شیوه به روزرسانی نمیکنه و این روند فعلی به شدت فرسایشی و وقت گیر هست، مثلا اینکه حتما برای به روزرسانی یک پست با تصویر، لازم هست از سایت کمکی ای برای آپلود عکس استفاده بشه (که به ماندگاری آن هم امیدی نیست) و بعد هم حتما از طریق کامپیوتر و نه به وسیله گوشی و سریع، پست ارسال شود. نحوۀ نمایش وبلاگ و پست ها هم یک حالت بیشتر ندارد، درحالیکه میتوان با برنامه نویسی های نه چندان پیچیده، سه حالت نمایش برای گوشی و تبلت و کامپیوتر را فعال کرد. کاش کسی از دست اندرکاران بلاگفا دلش میسوخت و این خیل جمعیتی که سرازیر تلگرام و اینستاگرام شد (فقط به خاطر راحتی به روزرسانی و در دسترس بودن)، در همین وبلاگ های فارسی باقی میماند.

[ شنبه هشتم خرداد ۱۳۹۵ ] [ 17:23 ] [ م.ب ]
........ مطالب قدیمی‌تر >>

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

اشعار و گفته های اشخاص؛ درهنگام تداعی شان در فضایِ خیال، انگیزه ای شد برای افتتاحِ این بلاگ...
موضوعات وب
برچسب‌ها وب
تو (384)
عشق (132)
رفتن (110)
امید (74)
من (61)
غزل (47)
درد (46)
دریا (38)
باد (34)
برف (33)
گیسو (32)
گریه (31)
ماه (30)
گل (30)
چای (27)
سبز (26)
غم (26)
چتر (22)
محرم (21)
ماهی (20)
انار (20)
شب (20)
جاده (19)
دل (19)
مرگ (18)
درخت (17)
خیال (16)
آغوش (15)
موج (13)
سیب (13)
برگ (13)
کافه (12)
چشم (12)
عمر (12)
آب (11)
اشک (11)
دوری (11)
خدا (9)
قفس (8)
رقص (7)
قفل (6)
لینک های مفید