دفتر خاطراتِ من و یاد تو

کـاش دفتـر خاطراتــم؛
چراغ جادو بود،
تا هر وقت از سـرِ دلتنگی؛
به رویش دست می کشیدم؛
تــو از درونش،
با آرزوی من، بیرون می آمدی...


دفتر خاطرات من و یاد تو
                                                                        
 
                               
منبع : Pic & Poem                            
 4Mrs. Radmanesh

نظرات 6 + ارسال نظر
bahar یکشنبه 14 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:32 ب.ظ http://2khtardabirestani.blogsky.com

عاشقی؟
نرسیدن یک درد داره .. رسیدن هزار تا ..

اوخی
پس همدردیم

bahar یکشنبه 14 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:33 ب.ظ

ما هم سنیم .:)
رشتت چیه ؟

هنوز انتخاب نکردم
رشته شما چیه؟

پریا یکشنبه 14 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:38 ب.ظ http://goleparpare88.blogsky.com

ای کاش دلتنگ هر کسی میشدیم تا آرزو میکردیم خدا برآورده میکرد

واقعععععععععععععععععععععععععععععععا

bahar یکشنبه 14 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:41 ب.ظ

پس هم سن نیستیم .
من متولد فروردین هفتاد و پنجم . رشتم انسانیه .

من اردیبهشت هفتادوششم

bahar یکشنبه 14 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:44 ب.ظ

من عاشق نیستم عزیزم .

پس چی هستی

bahar یکشنبه 14 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:46 ب.ظ

من دل بریدم:دی

ولی من نبریدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد